Návštěva u oveček :)

18.04.2013 11:30

V úterý 16.4. jsme se s Beeňou vydali k ovečkám do Vsetína. Byla to jeho první velká návštěva oveček, protože jsme zatím zkoušeli ovečky jen jednou v osmi měsícíc, kdy bylo hlavním cílem zjistit, zda má o ovečky vůbec zájem. V prvním kole jsme šli k ovcím do košáru, Bee se hned ujal své role a ovečky ho náramně zajímaly. Ve druhém kole jsme šli na louku, kde už to bylo zajímavější -> větší prostor, tudíž se ovečky víc hýbaly a Bee byl nadšenej, jen já jsem často nevěděla, kudy kam :D byla vidět mírná nejistota, ale to se prý tréninkem odbourá :) Bee je hodně fixovaný, takže mu hodně záleží, co já na ,,to" -> tudíž mým hlavním úkolem bylo chválit, povzbuzovat, chválit :D ve třetím kole jsme šli ke košáru, kde bylo naším hlavním cílem trénovat ovladatelnost psa a pozici 6 a 12 (pes je na opačné straně než já) z počátku si při obratech nevěděl rady, ale když pochopil co po něm chci, snažil se mi vyhovět. Na konci každého kola jsem dostala výklad, co dělám špatně, jak by to mělo vypadat a jak toho docílit a co naopak dělám dobře. Dostali jsme pochvalu, že Bee chce pracovat a projevuje chuť do práce i když ovečky jen stojí v košáru a on je obíhá a taky, že je dobře odvolatelný :) Z této návštěvy mám obrovskou radost a určitě se ovečkám budeme věnovat i nadále :)

Odkaz na video :

https://www.youtube.com/watch?v=vVQ7G9gLYE0&feature=share