Víkend Červená Řečice

26.11.2013 22:33

Je za námi další výcvikový víkend v Červené Řečici. Tentokrát jsme se s Beenem soustředili na výcvik v plošném vyhledávání. V sobotu ráno jsme měli nachystaný menší speciál, kde Bee dostal na krk obojek s GPS a já GPS do ruky, dostala jsem info o terénu a mohli jsme vyrazit. Bee našel osobu hned na první vyslání, sám krásně prohledával terén a vůbec se nevracel, moc mě překvapil, jaký udělal pokrok, aby to neměl tak jednoduché, tak jsem ho po vyhledání ještě párkrát poslala na prázdno do stran a poté mu ještě odběhla na motivaci osoba. Odpoledne nás čekal další trénink, který byl zaměřený na ovladatelnost při práci. Vše proběhlo bez problémů. V neděli jsme měli ještě dvě kola hledání, kdy v prvním měl Bee schovanou osobu 2x na stejném místě, v prvním vyslání krásně hledal a značil, při druhém už se mu na stejné místo moc nechtělo, ale nakonec našel taky. Ve druhém kole jsme šli do sutiny, kde měl dvě osoby -> viděl je odcházet, poté jsem ho odvedla a posílala ze začátku sutiny, terén pečlivě prohledal a obě osoby označil, vůbec se nevracel pro ,,radu" a ani zbytečně neštěkal, což byl super pokrok (přeci jen ho sutiny tak nebaví jako plochy). Jako zhodnocení bych chtěla uvést, že jsem se rozhodla, že se budu spíše věnovat plošnému hledání, kde je mnohem samostatnější a práce ho baví, což je pro mě nejdůležitější. Sutiny určitě nechci vynechat úplně, ale budeme je dělat spíše okrajově pro zpestření. Víkend se vyvedl a my v neděli odjížděli spokojení z vykonané práce :)